Taken

Beste leden en ouders van leden,

 

Via deze LINK vinden jullie de takenindeling voor de rest van het seizoen 2017/2018. Er hebben inmiddels een aantal kleine wijzigingen plaatsgevonden. Deze zijn GEEL gemarkeerd. Het was net als in de eerste seizoenshelft een flinke klus om alles ingedeeld te krijgen en helaas konden we er niet aan ontkomen om enkele leden in te delen die voor een taak naar de zaal moeten komen, al hebben we dit zoveel mogelijk proberen te voorkomen.

 

De bardiensten zijn nog niet allemaal bemand. Als er leden of ouders zijn die dat leuk vinden om te doen kunnen ze dat melden bij Miranda van de Burgt (mirandavdburgt@gmail.com) of Marieke Budding (mbudding@kpnplanet.nl).

 

Zoals ieder jaar geldt ook dit jaar dat je zelf voor een vervanger dient te zorgen indien je niet kunt voor een taak. Doe je dit niet dan dupeer je hiermee andere teams en krijg je hiervoor een boete.

 

Wij wensen iedereen een sportieve tweede helft van het seizoen toe!

 

 

Belangrijke data

25-Feb: Basisscholen toernooi
24-Mar: Inion weekend
12-May: All Star Event 2018
19-May: Intern toernooi
16-Jun: Kaderavond
23-Jun: Jeugdkamp
09-Jul: Big Shots U12 Basketball Camp

media

Bezoek ons ook op: